Heeft u vragen of problemen met het gebruik van onze webwinkel, neem dan contact op met onze klantenservice afdeling.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op nummer: 0299475619 van maandag t/m vrijdag van 9:15 uur tot 17:00 uur.

Heeft u een andere vraag, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. 

Hieronder treft u antwoorden op de meest gestelde vragen aan.


Hoe kan ik contact opnemen?

Contact:

Telefoonnummer Klantenservice:

Onze klantenservice is ook telefonisch bereikbaar. De klantenservice is te bereiken van maandag tot en met vrijdag

van 09:15 - 17:00 via telefoonnummer: +31 (0)299 47 56 19. Onze medewerkers staan u dan graag te woord.

Adres:

Douchemutsenwinkel.nl

Impuls 99

1446WL Purmerend


Waar kan ik met mijn klachten terecht? 

Klachten:

Rojafit Nederland behandelt uw bestelling met de grootste zorg. Voor de producten die wij leveren hanteren wij hoge kwaliteitsnormen. Mocht er desondanks iets niet in orde zijn met uw bestelling, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk, na ontvangst van uw bestelling aan ons te melden.

Dit kan via het contact formulier of per telefoon. Uw factuur geldt hierbij als garantiebewijs. Wanneer het vastgestelde gebrek een gevolg is van een fout van Rojafit Nederland, dan zullen wij het product kosteloos vervangen of het aankoopbedrag inclusief (eventuele) verzendkosten volledig vergoeden. Indien het product dat u heeft ontvangen een ander product is dan hetgeen u veronderstelde besteld te hebben, en deze vergissing is niet aan Rojafit Nederland te wijten, dan gelden de retourvoorwaarden en procedures van een retourzending binnen de zichttermijn.


Wat doet Rojafit Nederland met uw klacht?

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.


Als u vindt dat u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken aan de afdeling Klantenservice. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Klantenservice. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.


Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

Heeft u een vraag of een klacht over onze producten of de afhandeling van de bestelling,

dan kunt u dit via ons telefoonnummer 0299475619( tussen 09:15 en 17:00 uur op werkdagen) of contactformulier melden.


Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:

Rojafit Nederland ( douchemutsenwinkel.nl)

Ter attentie van afdeling Klantenservice

Impuls 99

1446 WL Purmerend

Tel:0299475619 bereikbaar op werkdagen van 09:15 tot 17:00 uur.


U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.:

Uw klacht wordt in behandeling genomen indien:


U bij Rojafit Nederland(Webwinkel) een bestelling heeft gedaan;

Uw naam/adres/woonplaats vermeldt staat;

U de klacht binnen een tijdsbestek van 2 maanden bij ons heeft gemeld.

(Als klant zijnde heeft u de plicht om binnen 2 maanden een defect o.i.d. te melden.)

Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak? Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 2 weken verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een reactie van het hoofd van de afdeling Klantenservice.


Is de shop beveiligd?

Beveiliging:

Het verzenden en achterlaten van persoonlijke gegevens is een vertrouwenszaak.

Kopen op afstand valt en staat met `een goed gevoel` Dat wij gepast omgaan met uw gegevens, moge duidelijk zijn.

Om dit te onderstrepen gebruiken wij in onze webwinkel een SSL certificaat. 

U kunt dat zien aan https:// in de adresbalk en aan het hangslotje.

Als u in de adresbalk op het slotje klikt, ziet u het certificaat en de geldigheidsduur.


Ik wil wat retour sturen, hoe doe ik dat?

Retouren

Indien u niet tevreden bent met uw bestelling, dan kunt u deze uiteraard retourneren. Wij willen immers dat u tevreden bent met uw bestelling!

U heeft het recht gedurende 14 dagen na ontvangst van de goederen deze zonder opgave van redenen te retourneren!

Als u een product ontvangt dat niet naar behoren functioneert, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice met vermelding van het ordernummer en de naam van het desbetreffende product. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend product toesturen.


Verkeerde product ontvangen:

Bij ontvangst van een verkeerd product controleert u eerst welk artikel u heeft besteld en welk artikel is bevestigd via 

de e-mail. Komt dit niet overeen met de ontvangen artikelen, dan verzoeken wij u direct contact met onze klantenservice op te nemen.


Volg voor het retourneren zorgvuldig deze procedure:

1) Neem binnen 14 dagen na ontvangst via onderstaand mailadres contact op met onze klantenservice:


Retour zendingen dient u aan te melden via info@douchemutsenwinkel.nl of via de link Retourneren vermeld daarbij:

- Adresgegevens

- Factuurnummer

- Reden van retour (optioneel)


2) Na bevestiging van onze klantenservice stuurt u het artikel binnen 7 dagen naar ons terug.

Retouradres:

Rojafit Nederland

Impuls 99

1446WL Purmerend

U dient tevens een kopie van uw factuur mee te sturen en daarop uw bankrekeningnummer te vermelden waarop wij het aankoopbedrag kunnen terugstorten.


3) Zodra wij de goederen in goede orde hebben ontvangen, ontvangt u binnen enkele werkdagen hiervan de bevestiging. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terugstorten, doch uiterlijk binnen 7 werkdagen.  De kosten van retourzendingen komen voor uw rekening tenzij het een duidelijke fout van Rojafit Nederland betreft.


Uitgesloten van recht van retour zijn gebruikte, beschadigde en speciaal op maat gemaakte producten.

Noodzakelijke Cookies

Deze cookies zijn nodig om onze webwinkel correct te laten werken en kunnen niet uitgeschakeld worden. Deze cookies worden enkel geplaatst als u specifieke acties onderneemt, zoals het instellen van uw taal, valuta of bij inlogsessies of privacy instellingen. U kan uw browser instellen om deze cookies te blokkeren, maar onze site kan dan mogelijk niet werken.

Analytics & Statics

Deze cookies staan ons toe het bezoekersverkeer te meten en verkeersbronnen te raadplegen door het verzamelen in data sets. Ze helpen ons ook te begrijpen welke producten en acties populairder zijn dan andere.

Marketing

Deze cookies zijn meestal ingesteld door onze marketing en adverteer partners. Ze kunnen gebruikt worden om een profiel van uw interesses op te bouwen en u later relevante advertenties te tonen. Als u deze cookies weigert zult u geen advertenties op uw maat of interesses te zien krijgen.